Sitemizde şuan toplam 7258 film bulunmaktadır.

Kim’in Adası 2009 Türkçe Dublaj izle

4
( Yüksek Kalite ) Fragman Tek Part Ok-Ru 1.Part 2.Part Ok-Ru 1 Ok-Ru 2Yorum yap
8.209
FILM BILGILERI 3 sene önce eklendi
Kim’in Adası 2009 Türkçe Dublaj izle

Kim'in Adası izle, Kim'in Adası full izle, Kim'in Adası türkçe dublaj izle, Kim'in Adası hd izle, Castaway on the Moon filmi bazı sorunlardan dolayı intihar etmek için derin nehir sularına kendisini atar. İMDB : 8.2 Gözlerini açtığında ıssız bir adanın kıyısındadır..

Tür: Dram Filmleri, Komedi Filmleri, Romantik Filmler, Yabancı Filmler

YORUMLAR Yorum Yapmak Istermisiniz ?
 

“Kim’in Adası 2009 Türkçe Dublaj izle” filminde 12 Yorum bulunuyor.
  1. büşra - 2 sene önce demiş ki:

    yaa çok güzel ve değişik bir filmdi izleyin..

  2. nisar - 1 sene önce demiş ki:

    İnsan her koşulda yaşayabilir ama konuşacak birine ihtiyacı her zaman var.Bir de yaşarken hiç bir şeyin kıymetini bilmiyoruz. Yavaş filmlerden hoşlananlar için çok güzel bir film.

  3. tuba - 11 ay önce demiş ki:

    çok etkileyici bir film yine izlediğime pişman olmadığım bir kore filmi

  4. Hasan - 10 ay önce demiş ki:

    Kardeş siteye eklediğin reklam linki kapanmıyor ayıp yani yakışırmı böyle kapanmayan reklam sitesini eklemek insan olana hiç yakıştıramadım size

    • admin - 10 ay önce demiş ki:

      Sayın izleyicimiz video üst kısmında reklamı kapat butonu vardır. Bilgilerinize. Saygılarımızla iyi seyirler dileriz.

  5. Hasan - 10 ay önce demiş ki:

    Videodaki değil canım abim sayfada herhangir yere tıklayınca açılan sekmedeki reklam sayfanız geri defalarca tıklamamıza rağmen kapanmıyor . Çok defasında tarayıcıyı görev yöneticisinden kapatıyorum.

  6. Hasan - 10 ay önce demiş ki:

    Canım kardeşim videodaki reklam değil sayfada herhangi bir yere tıklayınca açılan reklam sekmeniz defalarca kapat dememize rağmen kapanmıyor tarayıcıyı görev yönetisinden işlemi sonlandır diye kapatıp kurtuluyorz ancak.

    • admin - 10 ay önce demiş ki:

      Sayın izleyicimiz kendim deniyorum ancak kenar reklamlara tıklayınca dediğiniz oluyor. Onun dışında herhangi bir sorun yok. Samimiyetimle yardımcı olamadığım için özür dilerim. Saygılarımızla.

  7. Hasan - 10 ay önce demiş ki:

    Açılan sekme kapanmıyor reklam tabiki eklenecek ama kapanmamakta ısrarcı reklamları eklemeyizniz saygılar kardeşim.

    • admin - 10 ay önce demiş ki:

      Sayın izleyicimiz bizdende saygılar. Arkadaşlar tarafından tekrar gözden geçirilecektir. İyi seyirler dileriz.

  8. Nesliii - 6 ay önce demiş ki:

    Neden tr dublaj yazıp alt yazılı veriyorsunuz

  9. gerçeğiin peşinde - 5 ay önce demiş ki:

    insanı çok güzel duyguları yaşamaya yönlendiren bir filim mükemmeldi sade ve öz tek kelimeyle harikaydı böyle gerçekçi duyguları yaşatan gerçek filimler çok az harika ne kadar övülse yinede az

Film izle

Aksiyon

Komedi

Korku

Erotik
Yerli